Tuesday, January 1, 2013

braces part four (271212)

bersambung lagi tentang gigi besi ku ... hari ni mcm biasa la ..lepas kejadian gigi geraham bawah ku hilang..episod cincin geraham bermula..harini aku walk in je.. sbb last appoiment 4 hari lepas....dr kampung aku balik kl singgah klinik dr zarin dulu..sampai petang..alamak... tgok list walk in aku number 7....selalu nye aku dapat terawal..tp xpe la...dlm 2jam menunggu name aku dipanggil....dokter tgok2 gg aku..pas2 die cuci gg geraham....n pasang cincin kt geraham ni..aku xtau fungsi ape cincin ni..






 hari ni just pakai tu je..ade 4 cincin semua nya...betol2 jelas kelihatan gg ku yg rongak itu..tp yg pasang tuh bukan dr, pembantu die..agak  kkasar sikit..aku xsuke....

then, dr tye..nk cabut gg atas x?wat???????
gg aku belom lg dr demam tekejot kelihangan kawan2 beliau, ni nk kene cabut lg???
pas2 aku ckp cnk..then dokter pong kate lg seminggu 2 dtg semula tok cabot...adehhh

so hari ni,llatest updata gg aku ni cincin geraham.. memula memang xbiase la n agak tajam...
takot jugak kene ulser..lepas tuh aku memang cpt2 la minum air suam..then, smpai skung.alhamdullilah... ulser xde..hihi..seronok sangat!

so aku plan, nk cabut gg ats next week lah...bile da cabut getah da pasang aku gase maybe gg baru akn bergerak....

so.. see new entry next week ya!!!

No comments:

E-Day : Props

yeAayyyyy...sampai jugak props yg di order.... beli online jek... service kedai ni tip topp jugakk...cepat jugakla sampai..memula ingat nk ...