Sunday, January 6, 2013

braces part five (050113)

assalamualaikummm.... bertemu ktr lg kawan2, kali ni aku nk stori lagi tentang gg besi tuh..so... ape berlaku hari nie???

harini dr cabot gg ats ku..wahhh sakit nyee

xtahu la kenapa cabot gg ats lg sakit dr cbot gg bawah.. y yah???

arini aku walk in je. aku walk inj ari sabtu..smpai2 da 9.30am ..pas2 register n forntdesk tuh kate suh dtg petang sebab da ramai sgt..aku pon kate okla..then letak nama dulu..padahal klinik bukk 9pg..aku smpai 9.30 pg da ramai.

ptg..aku pon smpai..tgu dlm sejam lebih la name bru kene panggil...

"okay..harini awk cabot gg,pasang wire and tukar kaler"

wow! bunyi mcm seronok nye..tapi ...??

aku pilih kaler merah ....kali ni banyak pulak kaler  boleh d pilih...

nantila aku upload gmbr gg, sebabnye kan korangg.. gg aku yg berlapis tuh dah xbelapis!!!!!!

gile besttt
!!!!!!!!!!!!!!!

sakit laaa..tp bile aku tgok cermin aku, ilang tau rase sakit tuh..cyes..cepat gler gg tuh begerak...xsampai 24 jam aku tgok da xde belapis lagi..

tipu?????...................

no lah.. betol...sebab yg berlapis nnye sikit jek..ade 1 gigi kt bawah ni..pas2 skung ni, ari kedua aku menulis blog ni, gg tuh dah keluar...dah xbelapis...seronok tau!!

skung ni, memang tengah ssakit la...sebab gg tuh tengah berkerja kan...
tarikkk...tarikkk.. and tarikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk......sakitlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

makan pon taleh lg,,just telan jek...xpe..bile emosi aku ni gase mcm nk melalak jek.,.,cepat2 aku tgok cermin, tengok gg...so x jadik nak melalak..jdik happy.. and x sangka..cepat betol!


next appoiment, next month..so jumpe korang next month yah !!!!

No comments: