Thursday, January 3, 2013

singapore trip disember 2012 part 1

yeayyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!
akhirnya dapat jugak daku bersama2 fmili berholiday...
ok.. day 1st....

kami bertolak dari melaka kol 9am.. biasa la bekpes2 dulu..bla2... kire2 gerak dari melaka tuh kol 10 am la..
then, first destination ku ...................

JPO (JOHOR PREMIUM OUTLET)

terbaik lah.. seronok sangat!

di sebabkan 1st destinasi kt JPO, so xde la byk sgt kami bershopping..takot jugak nt lari bajet nk ke singapore...

JPO ni senang je.. exit senai utara.. xlame lepas tuh dah napak....memang tepi jalan.. agak terpencil la kawasan kiri kanan.. dah nama pon tepi highway kan.. heheh





kt COACH ni , memang kene beratur..sebab kl masuk pon dowang limited..xsemua boley masuk..so aku sefamili pong berduyun2 la beratur.. hehe
20 org je boley masuk ..keluar sorang sorang la die kasi masuk....


bagi aku la, aku rekemen kan la lau nk beli barang hantaran yg ala2 branded boley la g kat JPO.
sebab nye barang2 sane memang susah jgk la nk tgk kt mall2 even kt kl pong..tp ni pendapat aku la..
penat menunggu ahli yg lain seronok bershopping, payung my mom BR.. hehe
dah ni je yg aku taw ..yg lain2 tu ade jugak..tp xberape nk familiar...sebab pembantu kedai chienese.so rasenye better try BR..dpt2 time tuh cuaca agk panas kan

 okay now.. c comel najah dah merajuk..penat agaknye....so kami pon meneruskan perjalankan ke johor bharu.....
okay..ktr smbung next entry ya!!


No comments: