Thursday, November 15, 2012

i love braces

i love braces!
dah seminggu lebih pakai.. alhamdullilah....dah xsakit lg..dah x makan bubur lg.. hihi
betol la kate orang, pakai braces ni mbuatkn diri kite lagi confident dan lagi happy...
dan x sabar nak tunggu gigi ni tersusun rapi...
seronok yonok!!..

mule2 je rase sakit.... mr ulser pong xsempat nk berumah ... kene byk minum air kosong..alhamdullilah...
lgpon air kosong boleh buang toksin di dalam badan kite....

perasaan? xsbr nk tgu next appoiment... gosok gg pong x sakit lg dah.. gigi bwh bertemu gg atas pong dah x skit dah.. hehe

cume.... susah skit nk crik berus gg untuk si pemakai braces... watson n guardian kt endah prade ni tade.. xtaw la aku kt tmp len cmner....



nt next appoiment nk beli la 1 berus gg kt klinik dr zarin, boleh letak kt opis. so far, kt opis aku pakai berus gg anak buah aku punye... hehe..... (0-2 tahun) , kecik n lembot sikit berus nya

1 comment:

Hirda Ibrahim said...

salam,
yup.. for me sgt le worth!
murah pulak tu. plan to go again soon. nk bwk sedara mara pulak.
but u try google check contact number dia, booked dulu. takut ramai org.