Thursday, November 8, 2012

wif mr braces

tara.... ari ke empat baru ade mood nak hambek gambo... tu pon kesakitan yg makin berkurang ...ape yang penting just set kt mind tuh, xsakit pong...pas2 ilang sikit sebanyak keperitan ini..hehe
betol..x tipu

ni mase kt opis ... walaupon keje melambak-lambak, takpe..
agak bertambah lebar muka+bibir daku di pic ini ya... hehe
ni plak juadah lunch time aku... tp b4 msuk opis tadi da makan bubur ikan dah...ni nk kunyah2 kt opis la, tp bkn leh kunyah pon, kemaam2 dlm mulut jek..  supaya berat badan x turun... tu paling penting

ni je yang termampu tokkk....sebab air Dutch Lady ni ade protein, kalsium,vitamin A,vitamin B2, so untuk melengkapkan nutrisi2 dalam badan, aku minum ni lah... harap2 berat badan x turun sangat2...
 yang penting, aku xnk berat badan turun, kl turun dlm 2-3 kg tuh oklah...nt nmpak cengkung sgt....pas2 kene byk minum air supaya  MR ULSER x singgah bercinta ya! so far, alhamdullilah, xde lg ulser after day 4, minum air bayak + kurang kan bercakap sbb npk besi gerak2, kene dlm mulut, tkot ulser + prepare jugak la ubat ulser, tarok jugak la kot2 teempat yg bakal MR ULSER nk becinta tuh cepat2 aku letak, pastu MR ULSER tuh pandai mengundur diri....

nati aku post kn ubat ulser mane yg aku pakai,mujarab jugak lah.......

No comments:

E-Day : Props

yeAayyyyy...sampai jugak props yg di order.... beli online jek... service kedai ni tip topp jugakk...cepat jugakla sampai..memula ingat nk ...