Monday, June 17, 2013

Pinjaman PTPTN - BIASISWA PTPTN -Part 2

Salam reader....okay..terkini mengenai pinjaman PTPTN ke Biasiswa PTPTN...
just now tdi br je dpt kol dr PTptN...
pastu puan tuh ckp..die akn proses permohonan aku ni..tp sebab b4 ni aku penah apply ujrah untuk diploma n xcomplete pon sebab aku mls nk hantar..hehe..then di kene ka denda rm10

so..puan tuh ckp aku kene byr dlu rm10 tuh...aku trnsper gune m2u atas nama pembiayaan balik pinjaman PTPTN ..lepas tuh br permohonan aku tuh di proses..dan aku emel balik pegawai yg kol td...berserta resit pembayran n borang ujrah...

kemudian, dlm 3 month aftr i submit my details tuh, i got official letter from ptptn..hehe
they said, dah memerima details tuh..then kl success or unsuccess akan di beritahu melalui surat jugak....

...so..tunggu my new entry pasal ptptn ni yee




No comments: